Abalon
happyfrenchie.jpg

LOJALITET

 

VI BYGGER LÅNGSIKTIGA RELATIONER

 

OCH HJÄLPER TILL ATT ÖKA KUNDVÄRDET -
MED MARKNADSLEDANDE LOJALITETSLÖSNINGAR

En lojal kund handlar oftare, har högre snittköp och är en av företagets viktigaste tillgångar. Trots det är det många som saknar kunskap och relevant insikt om sina kunder. Dessutom kostar det ca 7 gånger mer att konvertera nya kunder än att behålla befintliga. Så hur bygger man lojalitet och hur behåller man kunderna?

Det handlar om rätt och relevant kommunikation - att kommunicera med varje kund baserat på deras behov och preferens. Kunskap om kunden är nyckeln. 

Därför är en stor och viktig del av lojalitetsprogrammet att samla in relevant data och analysera inköp, beteende etc. 

I nästan 30 år har vi levererat CRM och lojalitetslösningar som leder till ökad insikt, högre kundnöjdhet och långsiktiga, lönsamma relationer. Vi utvecklar ständigt våra lösningar för dagens behov och har en stor passion för det som framtiden erbjuder.

Abalon har  helhetslösningar för att snabbt och enkelt komma igång med lojalitetsprogram och öka intäkterna. Hur kan vi hjälpa er med ert lojalitetsarbete?

Kontakta oss gärna så berättar vi mer. 

 

"Ett bra lojalitets-program bygger upp och stödjer en lång och lönsam kundrelation. Kunskapen om kunden är nyckeln"

ABALON Relevate 

Abalon Relevate är plattformen för ett komplett lojalitetsprogram. Här samlas och hanteras all data om era kunder på ett överskådligt och pedagogiskt sätt. Det ger er möjlighet att kommunicera automatiskt med personaliserade och relevanta budskap i rätt kanaler. Läs mer här.

ABALON ANALYTICS

Vilka är dina mest värdefulla kunder? När handlar de? Vilken kanal är mest kostnadseffektiv eller vilken ROI hade kampanjen? Enklaste vägen till insikt får du via vår molntjänst Abalon Analytics. Läs mer här

professional services

Behov av spetskompetens? Våra konsulter är experter inom kundinsikt, relevans och lojalitet. Vi kan hjälpa till att driva hela kundprogram och erbjuder såväl operativt som strategiskt stöd. Läs mer om vårt koncept och hur vi använder köp, egenskaper och beteende för att bygga lojalitet och ökad tillväxt. Läs mer här.