Top

KONSTEN ATT HÅLLA KUNDEN LOJAL ÖVER TID

Lojala-kunder.jpg

Det kostar mer att få en ny kund än att sälja till de man redan har. Men hur får man en kundklubbsmedlem att stanna kvar och bli lojal? -Man måste ta vara på sina medlemmar och ständigt följa upp dem för att klara sig i konkurrensen, säger forskaren Anita Radon. Läs mer här

NY VD PÅ ABALON

twujoujmsukwn0ea0xug.jpg

Petter Sundberg rekryteras till Abalon AB och tillträder rollen som VD senare i år. Han kommer närmast från Apotek Hjärtat som IT-chef och har flerårig erfarenhet inom detaljhandeln och apoteksbranschen. Fokus kommer ligga på att vidareutveckla Abalons erbjudande inom kundlojalitet, relevans och kundinsikt.
Det glädjer mig att jag nu får möjligheten att vara med på med den spännande resa som Abalon har framför sig, säger Petter Sundberg, tillträdande VD på Abalon.